Καφές Δανδάλη Ο Νούμερο 1 καφές της Κρήτης
Δευτέρα, 14 Ιουλίου, 2025
  • Ακούστε LIVE!
  • Επικοινωνία
Όλοι μαζί μπορούμε
No Result
View All Result
ΣΚΑΪ ΚΡΗΤΗΣ 92,1 FM - Ενημερωτικός Ραδιοφωνικός Σταθμός - Ηράκλειο, Κρήτης
  • Αρχική
  • ΚΡΗΤΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΣΚΑΪ ΚΡΗΤΗΣ

    Παραγωγοί

    Συντελεστές του ΣΚΑΪ ΚΡΗΤΗΣ 92,1 FM και ΣΚΑΪ 100.3 FM

    Πρόγραμμα

    Το ημερήσιο πρόγραμμα του σταθμού.

    Διαφημιστείτε στον
    ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ

    Ο Σκάι Κρήτης στηρίζει την τοπική αγορά παρέχοντας μοναδικές ευκαιρίες προβολής σε όλες τις επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες.

    Επικοινωνια

    Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας
    στο τηλέφωνο 2810 22 52 52

    Το κεντρικό μας e-mail είναι: skaikritis@otenet.gr

  • Αρχική
  • ΚΡΗΤΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΣΚΑΪ ΚΡΗΤΗΣ

    Παραγωγοί

    Συντελεστές του ΣΚΑΪ ΚΡΗΤΗΣ 92,1 FM και ΣΚΑΪ 100.3 FM

    Πρόγραμμα

    Το ημερήσιο πρόγραμμα του σταθμού.

    Διαφημιστείτε στον
    ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ

    Ο Σκάι Κρήτης στηρίζει την τοπική αγορά παρέχοντας μοναδικές ευκαιρίες προβολής σε όλες τις επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες.

    Επικοινωνια

    Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας
    στο τηλέφωνο 2810 22 52 52

    Το κεντρικό μας e-mail είναι: skaikritis@otenet.gr

No Result
View All Result
ΣΚΑΪ ΚΡΗΤΗΣ 92,1 FM - Ενημερωτικός Ραδιοφωνικός Σταθμός - Ηράκλειο, Κρήτης
LIVE!
No Result
View All Result

Air India: Το ηχητικό από το πιλοτήριο ενισχύει το μυστήριο για την πτώση

πριν 8 ώρες
στην κατηγορία ΚΟΣΜΟΣ
Reading Time: 1λεπτά
0 0
0
5
ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Κατά την προκαταρκτική έρευνα για τη συντριβή της πτήσης 171 της Air India πριν από λίγες ημέρες, η οποία στοίχισε τη ζωή σε 260 ανθρώπους, οι ερευνητές έκαναν μια ανατριχιαστική ανακάλυψη.

Λίγα δευτερόλεπτα μετά την απογείωση, και οι δύο διακόπτες ελέγχου καυσίμου του 12χρονου Boeing 787 Dreamliner μετακινήθηκαν απότομα στη θέση «διακοπής», με αποτέλεσμα να σταματήσει η ροή καυσίμων προς τους κινητήρες και να προκληθεί πλήρης απώλεια ισχύος. Η μετάβαση στη θέση «διακοπής» είναι μια κίνηση που συνήθως γίνεται μόνο μετά την προσγείωση.

Η ηχογράφηση από το πιλοτήριο καταγράφει τον έναν πιλότο να ρωτάει τον άλλον γιατί έκανε τη διακοπή, με τον συνάδελφό του να απαντά ότι δεν το έκανε. Η ηχογράφηση δεν διευκρινίζει ποιος έκανε την ερώτηση ή απάντησε. Τη στιγμή της απογείωσης, ο συγκυβερνήτης πετούσε το αεροσκάφος ενώ ο κυβερνήτης παρακολουθούσε.

ΆλλαΣχετικά άρθρα

Ο πρόεδρος του Ιράν τραυματίστηκε κατά τις ισραηλινές επιδρομές

Ο πρόεδρος του Ιράν τραυματίστηκε κατά τις ισραηλινές επιδρομές

πριν 3 ώρες
Συρία: 18 νεκροί σε συγκρούσεις σε πόλη που κατοικείται από Δρούζους

Συρία: 18 νεκροί σε συγκρούσεις σε πόλη που κατοικείται από Δρούζους

πριν 4 ώρες
Πυροβολισμοί στο Κεντάκι: Αναφορές για αρκετούς τραυματίες

Πυροβολισμοί στο Κεντάκι: Αναφορές για αρκετούς τραυματίες

πριν 4 ώρες
Γερμανία: Ο Σταϊνμάιερ ζήτησε επαναφορά της υποχρεωτικής στράτευσης

Γερμανία: Ο Σταϊνμάιερ ζήτησε επαναφορά της υποχρεωτικής στράτευσης

πριν 4 ώρες

Οι διακόπτες επέστρεψαν στην κανονική τους θέση εν πτήσει, ενεργοποιώντας την αυτόματη επανέναρξη του κινητήρα. Τη στιγμή της συντριβής, ο ένας κινητήρας ανακτούσε ώθηση ενώ ο άλλος είχε ξανανάψει, αλλά δεν είχε ακόμη ανακτήσει ισχύ.

Air India

Η πτήση 171 της Air India έμεινε στον αέρα για λιγότερο από ένα λεπτό προτού συντριβεί σε μια πολυσύχναστη γειτονιά στην πόλη Αχμενταμπάντ της δυτικής Ινδίας, σηματοδοτώντας μια από τις πιο αινιγματικές αεροπορικές καταστροφές στην Ινδία.

Οι ερευνητές ερευνούν τα συντρίμμια και τους καταγραφείς του πιλοτηρίου για να καταλάβουν τι πήγε στραβά αμέσως μετά την απογείωση. Η προκαταρκτική έκθεση της έρευνας – με επικεφαλής τις ινδικές αρχές με εμπειρογνώμονες από την Boeing, την General Electric, την Air India, ινδικές ρυθμιστικές αρχές και συμμετέχοντες από τις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο – εγείρει αρκετά ερωτήματα.

Οι ερευνητές λένε ότι οι διακόπτες καυσίμου διαθέτουν μοχλό ασφάλισης και έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε για να αποτρέπουν την τυχαία ενεργοποίηση – πρέπει να τραβηχτούν προς τα πάνω για να ξεκλειδώσουν πριν την αναστροφή, ένα χαρακτηριστικό ασφαλείας που χρονολογείται από τη δεκαετία του 1950. Είναι κατασκευασμένοι σύμφωνα με αυστηρά πρότυπα και είναι εξαιρετικά αξιόπιστοι. Οι προστατευτικές βάσεις τους προστατεύουν περαιτέρω από τυχαία χτυπήματα.

«Θα ήταν σχεδόν αδύνατο να πατήσουμε και τους δύο διακόπτες με μία μόνο κίνηση του ενός χεριού, και αυτό καθιστά απίθανη την τυχαία ενεργοποίηση», δήλωσε υπό καθεστώς ανωνυμίας στο BBC ένας ερευνητής αεροπορικών ατυχημάτων με έδρα στον Καναδά.

«Ήταν σκόπιμο ή αποτέλεσμα σύγχυσης;» αναρωτιέται ο Σον Προυτσνίκι, πρώην ερευνητής αεροπορικών ατυχημάτων και ειδικός στην αεροπλοΐα στο Πανεπιστήμιο του Οχάιο, που σημειώνει ότι «οι πιλότοι δεν ανέφεραν τίποτα ασυνήθιστο.»

Ο Πίτερ Γκοέλτζ, πρώην διευθύνων σύμβουλος του Εθνικού Συμβουλίου Ασφάλειας Μεταφορών (NTSB) των ΗΠΑ, δήλωσε ότι «το εύρημα είναι πολύ ανησυχητικό: ένας πιλότος έκλεισε τον διακόπτη καυσίμου μέσα σε δευτερόλεπτα μετά την έναρξη της πτήσης. Πιθανότατα υπάρχουν πολύ περισσότερα στον καταγραφέα φωνής του πιλοτηρίου από όσα έχουν κοινοποιηθεί», για να προσθέσει στη συνέχεια ότι «οι νέες λεπτομέρειες υποδηλώνουν ότι κάποιος στο πιλοτήριο έκλεισε αυτούς τους διακόπτες. Το ερώτημα είναι, ποιος και γιατί; Οι δύο διακόπτες απενεργοποιήθηκαν και στη συνέχεια επανεκκινήθηκαν μέσα σε δευτερόλεπτα.»

Οι ερευνητές πιστεύουν ότι ο καταγραφέας φωνής του πιλοτηρίου – με ήχο από μικρόφωνα πιλότων, κλήσεις από τον ασύρματο και ήχους περιβάλλοντος στο πιλοτήριο – μπορεί να κρύβει το κλειδί για τη λύση του αινίγματος.

«Δεν έχουν ακόμη αναγνωριστεί οι φωνές, κάτι που είναι κρίσιμο. Συνήθως, όταν ελέγχεται ο καταγραφέας φωνής, άτομα που γνωρίζουν τους πιλότους είναι παρόντα για να βοηθήσουν στην αντιστοίχιση των φωνών. Μέχρι στιγμής, δεν γνωρίζουμε ακόμη ποιος πιλότος απενεργοποίησε και ενεργοποίησε ξανά τους διακόπτες», είπε ο Γκοέλτζ.

Air India

Πολλοί ειδικοί λένε ότι το περιστατικό υπογραμμίζει την ανάγκη για την τοποθέτηση συσκευών εγγραφής βίντεο στο πιλοτήριο, καθώς η εικόνα θα διευκρίνιζε ποιος είχε το χέρι του πάνω τον διακόπτη διακοπής.

Πριν από την επιβίβαση στην πτήση, τόσο οι πιλότοι όσο και το πλήρωμα είχαν περάσει αλκοτέστ και είχαν λάβει άδεια πτήσης, αναφέρει η προκαταρκτική έκθεση. Οι πιλότοι, με έδρα τη Βομβάη, είχαν φτάσει στο Αχμενταμπάντ την προηγούμενη ημέρα της πτήσης και είχαν ξεκουραστεί επαρκώς.

Πιθανή αστοχία;

Όμως οι ερευνητές εστιάζουν και σε κάτι που περιγράφουν ως ενδιαφέρον σημείο. Αναφέρει ότι τον Δεκέμβριο του 2018, η Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αεροπορίας των ΗΠΑ εξέδωσε ένα Ειδικό Δελτίο Πληροφοριών Αξιοπλοΐας που επισήμαινε ότι ορισμένοι διακόπτες ελέγχου καυσίμου του Boeing 787 είχαν εγκατασταθεί με τη λειτουργία κλειδώματος απενεργοποιημένη.

Εντούτοις, το στοιχείο αυτό δεν θεωρήθηκε μη ασφαλής κατάσταση που απαιτεί Οδηγία Αξιοπλοΐας – έναν υποχρεωτικά εκτελεστό κανονισμό από τον νόμο για τη διόρθωση μη ασφαλών συνθηκών σε ένα προϊόν.

Αυτός ο σχεδιασμός διακόπτη χρησιμοποιείται στα αεροσκάφη Boeing 787-8, συμπεριλαμβανομένου και του αεροσκάφους της Air India που συνετρίβη. Καθώς το δελτίο ήταν συμβουλευτικό, η Air India δεν πραγματοποίησε τις συνιστώμενες επιθεωρήσεις.

Άλλοι, ωστόσο, δεν είναι πεπεισμένοι ότι αυτό είναι ένα βασικό ζήτημα. «Δεν έχω ακούσει για αυτό, το οποίο φαίνεται να είναι ένα ζήτημα ήσσονος σημασίας. Ούτε έχω ακούσει παράπονα από πιλότους – οι οποίοι συνήθως σπεύδουν να επισημάνουν τέτοιες καταστάσεις. Αξίζει να εξεταστεί αφού αναφέρεται, αλλά μπορεί απλώς να είναι μια απόσπαση της προσοχής», σχολίασε ο Γκοέλτζ.

Air India

Από την πλευρά του, ο λοχαγός Κισόρε Τσίντα, πρώην ερευνητής στο Γραφείο Διερεύνησης Ατυχημάτων Αεροσκαφών της Ινδίας, αναρωτιέται αν οι διακόπτες ενεργοποιήθηκαν λόγω προβλήματος με την ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου του αεροπλάνου. «Μπορούν οι διακόπτες διακοπής καυσίμου να ενεργοποιηθούν ηλεκτρονικά από την ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου του αεροπλάνου χωρίς κίνηση από τον πιλότο; Εάν οι διακόπτες διακοπής καυσίμου ενεργοποιηθούν ηλεκτρονικά, τότε αυτό αποτελεί λόγο ανησυχίας», δήλωσε στο BBC.

Η έκθεση αναφέρει ότι τα δείγματα καυσίμου από τις δεξαμενές ανεφοδιασμού ήταν ικανοποιητικά. Οι ειδικοί είχαν νωρίτερα υποδείξει ότι η μόλυνση του καυσίμου ήταν πιθανή αιτία της βλάβης του διπλού κινητήρα. Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν έχει εκδοθεί καμία συμβουλευτική οδηγία για το Boeing 787 ή τους κινητήρες GE GEnx-1B, με τη μηχανική βλάβη να έχει αποκλειστεί προς το παρόν εν αναμονή περαιτέρω έρευνας.

Ανέφερε επίσης ότι η αεροτουρμπίνα Ram του αεροσκάφους είχε αναπτυχθεί – ένα σαφές σημάδι σοβαρής βλάβης – και το σύστημα προσγείωσης βρέθηκε ανεπτυγμένο.

Η αεροτουρμπίνα Ram εκτείνεται στο κάτω μέρος του Boeing 787 Dreamliner και λειτουργεί ως εφεδρική γεννήτρια έκτακτης ανάγκης. Ενεργοποιείται αυτόματα κατά την πτήση όταν και οι δύο κινητήρες χάσουν ισχύ ή εάν και τα τρία υδραυλικά συστήματα καταγράψουν κρίσιμα χαμηλή πίεση, παρέχοντας περιορισμένη ισχύ για να διατηρηθούν τα βασικά συστήματα πτήσης σε λειτουργία.

«Η ανάπτυξη του αεροστροβίλου Ram (RAT) υποστηρίζει σθεναρά το συμπέρασμα ότι και οι δύο κινητήρες είχαν παρουσιάσει βλάβη», σχολίασε ο Προυτσνίκι.

Την προκαταρκτική έκθεση περίμεναν με ανυπομονησία οι οικογένειες και οι φίλοι των θυμάτων του δυστυχήματος. Όταν η έκθεση δημοσιεύθηκε τελικά το Σάββατο στην Ινδία, ο Ιμτιγιάζ Άλι, ο οποίος έχασε τον αδελφό του, την κουνιάδα του και τα δύο μικρά παιδιά τους, τη διάβασε προσεκτικά, μόνο και μόνο για να απογοητευτεί από αυτό που είπε στο BBC ότι «ήταν σαν να διάβαζε περιγραφή προϊόντος. Εκτός από την τελευταία συνομιλία των πιλότων, δεν υπάρχει τίποτα σε αυτήν που να υποδεικνύει πραγματικά τι προκάλεσε τη συντριβή». Όμως ελπίζει ότι περισσότερες λεπτομέρειες θα δημοσιοποιηθούν τους επόμενους μήνες.

«Αυτό έχει σημασία για εμάς. Θέλουμε να μάθουμε ακριβώς τι συνέβη. Δεν θα αλλάξει τίποτα για εμάς, συνεχίζουμε να θρηνούμε, όπως ακριβώς κάνουμε από εκείνη την ημέρα. Αλλά τουλάχιστον θα έχουμε κάποιες απαντήσεις», τόνισε ο Άλι.

Πηγή: skai.gr

Ετικέτες: ΚΟΣΜΟΣΣΚΑΙ
Next Post
Έως τις 28 Ιουλίου οι δηλώσεις συμμετοχής στον «Αγροτικό Αύγουστο 2025»

Έως τις 28 Ιουλίου οι δηλώσεις συμμετοχής στον «Αγροτικό Αύγουστο 2025»

Ακούω ζωντανά ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ 92.1
Πες την άποψη σου
creta24.gr
Creta Media Group
Καφές Δανδάλη Ο Νούμερο 1 καφές της Κρήτης
ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ ΣΜ

Νέα άρθρα

Συμμετοχικό εργαστήριο για κατοίκους, εργαζόμενους & επισκέπτες της Παλιάς Πόλης Χανίων: «Ζωντανή Κληρονομιά, Τουρισμός & Καθημερινή Ζωή»

Συμμετοχικό εργαστήριο για κατοίκους, εργαζόμενους & επισκέπτες της Παλιάς Πόλης Χανίων: «Ζωντανή Κληρονομιά, Τουρισμός & Καθημερινή Ζωή»

13 Ιουλίου, 2025
Ο πρόεδρος του Ιράν τραυματίστηκε κατά τις ισραηλινές επιδρομές

Ο πρόεδρος του Ιράν τραυματίστηκε κατά τις ισραηλινές επιδρομές

13 Ιουλίου, 2025

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

  • Φωτιά τώρα στη Νίκαια

    Φωτιά τώρα στη Νίκαια

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • «Το αρχαιολογικό εύρημα στο λόφο Παπούρα θα αλλάξει ότι γνωρίζαμε για την προϊστορία του Αιγαίου»

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Κρήτη: Ήταν νέα οδηγός η 31χρονη Αναστασία που σκοτώθηκε στην άσφαλτο – Σμπαράλια το αυτοκίνητο

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Κρήτη: Σφοδρή σύγκρουση ταξί με Ι.Χ αυτοκίνητο – Στο νοσοκομείο δύο άτομα

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Φωτιά τώρα στην Καρδίτσα

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων
ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ ΣΜ
ΣΚΑΪ ΚΡΗΤΗΣ 92,1 FM
Creta Media Group

Ο ΣΚΑΪ ΚΡΗΤΗΣ 92,1 από το 1995 βρίσκεται δίπλα στον συνειδητοποιημένο ακροατή προσφέροντας του έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση αλλά και ποιοτική ψυχαγωγία.

Κατηγορίες

  • BUSINESS
  • CINEMA
  • Uncategorized
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • Καιρός
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΚΡΗΤΗ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΥΓΕΙΑ

Ακολουθήστε μας

 

Παραγωγή website
metrovista creative media

  • Ο Σταθμός
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Απορρήτου

© 2020 ΣΚΑΪ ΚΡΗΤΗΣ 92,1 FM, Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • ΚΡΗΤΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΣΚΑΪ ΚΡΗΤΗΣ

© 2020 ΣΚΑΪ ΚΡΗΤΗΣ 92,1 FM, Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms below to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, δίνετε τη συγκατάθεσή σας για χρήση cookies. Επισκεφτείτε την Πολιτική απορρήτου μας.

Πες μας

την άποψή σου...