Καφές Δανδάλη Ο Νούμερο 1 καφές της Κρήτης
Σάββατο, 1 Νοεμβρίου, 2025
  • Ακούστε LIVE!
  • Επικοινωνία
Όλοι μαζί μπορούμε
No Result
View All Result
ΣΚΑΪ ΚΡΗΤΗΣ 92,1 FM - Ενημερωτικός Ραδιοφωνικός Σταθμός - Ηράκλειο, Κρήτης
  • Αρχική
  • ΚΡΗΤΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΣΚΑΪ ΚΡΗΤΗΣ

    Παραγωγοί

    Συντελεστές του ΣΚΑΪ ΚΡΗΤΗΣ 92,1 FM και ΣΚΑΪ 100.3 FM

    Πρόγραμμα

    Το ημερήσιο πρόγραμμα του σταθμού.

    Διαφημιστείτε στον
    ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ

    Ο Σκάι Κρήτης στηρίζει την τοπική αγορά παρέχοντας μοναδικές ευκαιρίες προβολής σε όλες τις επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες.

    Επικοινωνια

    Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας
    στο τηλέφωνο 2810 22 52 52

    Το κεντρικό μας e-mail είναι: skaikritis@otenet.gr

  • Αρχική
  • ΚΡΗΤΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΣΚΑΪ ΚΡΗΤΗΣ

    Παραγωγοί

    Συντελεστές του ΣΚΑΪ ΚΡΗΤΗΣ 92,1 FM και ΣΚΑΪ 100.3 FM

    Πρόγραμμα

    Το ημερήσιο πρόγραμμα του σταθμού.

    Διαφημιστείτε στον
    ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ

    Ο Σκάι Κρήτης στηρίζει την τοπική αγορά παρέχοντας μοναδικές ευκαιρίες προβολής σε όλες τις επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες.

    Επικοινωνια

    Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας
    στο τηλέφωνο 2810 22 52 52

    Το κεντρικό μας e-mail είναι: skaikritis@otenet.gr

No Result
View All Result
ΣΚΑΪ ΚΡΗΤΗΣ 92,1 FM - Ενημερωτικός Ραδιοφωνικός Σταθμός - Ηράκλειο, Κρήτης
LIVE!
No Result
View All Result

ΕΛΤΑ: Δεν θα μείνει Έλληνας χωρίς ταχυδρόμο

πριν 4 ώρες
στην κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ
Reading Time: 1λεπτά
0 0
0
4
ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Κανένας Έλληνας δεν θα μείνει χωρίς ταχυδρόμο και κανένα νησί χωρίς κατάστημα, ανέφεραν σε ανακοίνωσή τους τα Ελληνικά Ταχυδρομεία, προσθέτοντας ότι θα προχωρήσουν σε πρώτη φάση στην αναστολή λειτουργίας μόνο των καταστημάτων που βρίσκονται σε αστικά κέντρα και πρωτεύουσες των νομών της χώρας.

Σύμφωνα με την σημερινή ανακοίνωση της διοίκησης, για όλες τις υπόλοιπες περιοχές της περιφέρειας οι μεταβολές θα γίνουν εντός τριμήνου, ώστε να υπάρξει ο χρόνος να εξηγηθεί η αναγκαιότητα των παρεμβάσεων που πρέπει να γίνουν, πάντα με κριτήριο την παροχή καλύτερων υπηρεσιών και να εξετασθεί η λειτουργία πρακτορείων, εφ΄όσον υπάρχει ενδιαφέρον και είναι εφικτό σε συνεργασία με τις τοπικές κοινωνίες.

:Πιο αναλυτικά: 

ΆλλαΣχετικά άρθρα

Ένταση προς το τέλος της εκδήλωσης για την Κίμπερλι Γκίλφοϊλ - 14 προσαγωγές

Ένταση προς το τέλος της εκδήλωσης για την Κίμπερλι Γκίλφοϊλ – 14 προσαγωγές

πριν 3 ώρες
Φάμελλος: Το κλείσιμο 204 καταστημάτων ΕΛΤΑ, απόδειξη πανικού της κυβέρνησης

Φάμελλος: Το κλείσιμο 204 καταστημάτων ΕΛΤΑ, απόδειξη πανικού της κυβέρνησης

πριν 3 ώρες
Βορίζια: Το χρονικό της βεντέτας - Πώς φτάσαμε στο νέο μακελειό

Βορίζια: Το χρονικό της βεντέτας – Πώς φτάσαμε στο νέο μακελειό

πριν 3 ώρες
Βορίζια Ηρακλείου: 2 νεκροί και 15 τραυματίες - Πάνω από 2.000 σφαίρες

Βορίζια Ηρακλείου: 2 νεκροί και 15 τραυματίες – Πάνω από 2.000 σφαίρες

πριν 4 ώρες

«Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία βρίσκονται αντιμέτωπα με τη μεγαλύτερη πρόκληση της ιστορίας τους. Για περισσότερες από τρεις δεκαετίες καταγράφουν ζημιές, λειτουργώντας σε ένα περιβάλλον που αλλάζει ριζικά και ραγδαία. Επιπλέον, οι Ευρωπαϊκοί κανόνες δεν επιτρέπουν πλέον καμία κρατική ενίσχυση. Αν δεν ληφθούν τώρα οι απαραίτητες αποφάσεις, μέσα στους επόμενους έξι έως εννέα μήνες οι συνέπειες θα είναι μη αναστρέψιμες – απειλώντας τη βιωσιμότητα των ΕΛΤΑ.

Μπροστά σε αυτή την πραγματικότητα, η διοίκηση επιλέγει να δράσει με ευθύνη και ρεαλισμό. Ο μετασχηματισμός που εφαρμόζεται δεν έχει στόχο τη συρρίκνωση, αλλά τη διάσωση και την αναγέννηση των ΕΛΤΑ ως μια σύγχρονη, αποδοτική εταιρεία υπηρεσιών.

Αντιμετωπίζονται χρόνια φαινόμενα αδράνειας, που κρατούσαν δεκάδες εργαζομένους χωρίς ουσιαστικό αντικείμενο, ενώ ταυτόχρονα έλειπαν εκεί όπου υπήρχε πραγματική ανάγκη. Με το νέο πλάνο, αυτοί οι πόροι επανατοποθετούνται στο έργο της διανομής και της εξυπηρέτησης του πελάτη – εκεί όπου χτίζεται καθημερινά η αξιοπιστία και η εικόνα των ΕΛΤΑ.

Τίποτα από όλα αυτά δεν αναιρεί τον κοινωνικό ρόλο της εταιρείας. Αντίθετα, τον ενισχύει μέσα από νέα εργαλεία και τεχνολογία. Οι υπηρεσίες που κάποτε απαιτούσαν φυσική παρουσία στο κατάστημα, σήμερα παρέχονται στην πόρτα του πολίτη, μέσω του προγράμματος «ΕΛΤΑ κατ’ οίκον» και του ψηφιακού ταχυδρόμου, που εξοπλίζεται με tablet και POS για να εξυπηρετεί τους πελάτες γρήγορα, με ασφάλεια και συνέπεια. Η πλειονότητα των συναλλαγών -επιστολές, δέματα, πληρωμές- πραγματοποιείται πλέον εκτός καταστήματος. Το φυσικό κατάστημα, που άλλοτε αποτελούσε τον πυρήνα της δραστηριότητας, έχει σε πολλές περιοχές περιοριστεί σε ελάχιστο αντικείμενο.

Τα ΕΛΤΑ μεταβάλλουν το μοντέλο λειτουργίας τους, ώστε να μπορούν να συνεχίσουν απρόσκοπτα την λειτουργία τους  και με τρόπο που θα εγγυάται την καλύτερη δυνατή υπηρεσία στην πόρτα του κάθε πολίτη ακόμη και της πιο απομακρυσμένης περιοχής της χώρας μας.

Σε αυτό το πλαίσιο, η διοίκηση των ΕΛΤΑ ανακοινώνει ότι έχοντας αξιολογήσει το σύνολο των καταστημάτων που διατηρεί στην επικράτεια με βασικό κριτήριο τον όγκο των υπηρεσιών που εκτελούνται σε αυτά προχωράει σε πρώτη φάση στην αναστολή λειτουργίας μόνο των καταστημάτων που βρίσκονται σε αστικά κέντρα και πρωτεύουσες των νομών της χώρας όπου υπάρχουν και άλλα καταστήματα.

Για όλες τις υπόλοιπες περιοχές της περιφέρειας, οι μεταβολές θα γίνουν εντός τριμήνου, ώστε να υπάρξει ο χρόνος να εξηγηθεί η αναγκαιότητα των παρεμβάσεων που πρέπει να γίνουν, πάντα με κριτήριο την παροχή καλύτερων υπηρεσιών και να εξετασθεί η λειτουργία πρακτορείων, εφ΄όσον υπάρχει ενδιαφέρον και είναι εφικτό σε συνεργασία με τις τοπικές κοινωνίες».

Σε προηγούμενη ανακοίνωση ανέφεραν: 

«Κανένας Έλληνας δεν θα μείνει χωρίς ταχυδρόμο και κανένα νησί χωρίς κατάστημα. Ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους και κατοίκους απομακρυσμένων περιοχών με σύγχρονα μέσα και πυκνό δίκτυο διανομέων.
Κανένας εργαζόμενος των ΕΛΤΑ δεν χάνει τη θέση του, πλήρως εξασφαλισμένη η Καθολική Ταχυδρομική Υπηρεσία.
Η αναδιοργάνωση του δικτύου, απαραίτητο βήμα για τη βιωσιμότητα των Ελληνικών Ταχυδρομείων

Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία προχωρούν δυναμικά στον μετασχηματισμό τους, επεκτείνοντας το μοντέλο «ΕΛΤΑ κατ’ οίκον», που φέρνει όλες τις υπηρεσίες των ΕΛΤΑ απευθείας στην πόρτα του πολίτη. Όπως δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΤΑ, κ. Γρηγόρης Σκλήκας, «το ταχυδρομείο δεν είναι μόνο το κατάστημα της γειτονιάς· είναι μια υπηρεσία που φτάνει ακόμη πιο κοντά στον πολίτη, όπου κι αν βρίσκεται, με σύγχρονα μέσα, ευελιξία και αξιοπιστία».
Ο θεσμός «ΕΛΤΑ κατ’ οίκον» αξιοποιεί το ισχυρό δίκτυο 1.400 ταχυδρόμων, 500 συνεργατών ΕΛΤΑ και 400 διανομέων της ΕΛΤΑ Courier, που εξυπηρετούν καθημερινά κάθε γωνιά της χώρας. Οι ταχυδρόμοι διαθέτουν πλήρη ψηφιακό εξοπλισμό (PDA, POS) και μπορούν να πραγματοποιούν πληρωμές, εισπράξεις, αποστολές και παραδόσεις αντικειμένων απευθείας στον χώρο του πολίτη.
Ιδιαίτερη μέριμνα δίνεται στους συνταξιούχους και στους κατοίκους απομακρυσμένων περιοχών, οι οποίοι θα συνεχίσουν να εξυπηρετούνται με φυσική παρουσία ταχυδρόμου, όπως και σήμερα. Σε κάθε περιοχή όπου αναστέλλεται η λειτουργία καταστήματος, οι πολίτες θα ενημερώνονται για τον αγροτικό ταχυδρόμο που τους εξυπηρετεί και θα έχουν τη δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας μαζί του για προγραμματισμό κατ’ οίκον εξυπηρέτησης. Παράλληλα, μέσω του τηλεφωνικού κέντρου 212 0000 700, μπορούν να λαμβάνουν πληροφορίες και να προγραμματίζουν ραντεβού με τον ταχυδρόμο της περιοχής τους.
«Κανένα νησί δεν θα μείνει χωρίς κατάστημα και κανένας Έλληνας χωρίς ταχυδρόμο», ανέφερε ο κ. Σκλήκας. «Με το ΕΛΤΑ κατ’ οίκον, κάθε πολίτης έχει πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες, στο σπίτι του, με τον ίδιο άνθρωπο που τον εξυπηρετούσε πάντα – αλλά τώρα ακόμα πιο γρήγορα, πιο απλά, πιο ψηφιακά και πιο κοντά».
Η αναδιοργάνωση του δικτύου των ΕΛΤΑ αποτελεί αναγκαίο βήμα για τη βιωσιμότητα και το μέλλον της εταιρείας. Τα ΕΛΤΑ, όπως τόνισε ο Διευθύνων Σύμβουλος, παραμένουν ελλειμματικά σε μία ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά ενώ σήμερα, λιγότερο από το 10% των συνολικών εσόδων συνδέεται με τη λειτουργία των φυσικών καταστημάτων, όταν το κόστος λειτουργίας τους αντιστοιχεί περίπου στο 45% του συνολικού κόστους της εταιρείας. Πολλά από τα καταστήματα λειτουργούσαν με ελάχιστα έσοδα και ζημίες που ξεπερνούσαν τις 150.000 ευρώ ετησίως ανά κατάστημα.
Επομένως, ο μετασχηματισμός των ΕΛΤΑ είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να διασφαλιστεί το μέλλον και οι προοπτικές τους, των εργαζομένων και του κοινωνικού τους ρόλου. Ειδάλλως θα μπορούσε να απειληθεί η επιβίωση συνολικά των ΕΛΤΑ. Η συνέχιση της λειτουργίας δεκάδων καταστημάτων με ελάχιστη εμπορική δραστηριότητα και περιορισμένη προσέλευση πελατών δεν θα ήταν βιώσιμη επιλογή.
Η απόφαση για την αναστολή λειτουργίας 204 καταστημάτων στηρίζεται σε τεκμηριωμένα οικονομικά και λειτουργικά δεδομένα και αποτελεί συνέχεια ενός ευρύτερου σχεδίου μετασχηματισμού που υλοποιείται τα τελευταία δυόμισι χρόνια. Προηγήθηκαν η συνένωση με την ΕΛΤΑ Courier, η ανανέωση του στόλου με 250 υβριδικά και 250 ηλεκτρικά οχήματα, η ψηφιοποίηση των υπηρεσιών και η εκπαίδευση του προσωπικού.
Η Καθολική Ταχυδρομική Υπηρεσία παραμένει πλήρως εξασφαλισμένη. Σε κάθε νησί λειτουργεί τουλάχιστον ένα ταχυδρομικό κατάστημα, ενώ σε περιοχές όπου δεν υπάρχει πλέον φυσικό κατάστημα, η εξυπηρέτηση παρέχεται μέσα από το δίκτυο των αγροτικών ταχυδρόμων, κινητών μονάδων, συνεργαζόμενων σημείων και πρακτορείων με την εμπορική ταυτότητα των ΕΛΤΑ ή της ΕΛΤΑ Courier, εξασφαλίζοντας την αδιάλειπτη παρουσία και τις ίδιες υπηρεσίες με χαμηλότερο λειτουργικό κόστος.
Καθημερινά, περισσότεροι από 1.400 ταχυδρόμοι, 500 συνεργάτες ΕΛΤΑ και 400 διανομείς συνεργατών της ΕΛΤΑ Courier, εξυπηρετούν πολίτες και επιχειρήσεις σε όλη την επικράτεια, καλύπτοντας απομακρυσμένες, ορεινές και νησιωτικές περιοχές. Ο αριθμός αυτός θα αυξηθεί με τη μετακίνηση προσωπικού από τα καταστήματα που αναστέλλουν λειτουργία, ενισχύοντας τη διανομή και τη συχνότητα εξυπηρέτησης.
Το ανθρώπινο δυναμικό των ΕΛΤΑ παραμένει στον πυρήνα της προσπάθειας αυτής. Κανένας εργαζόμενος των ΕΛΤΑ δεν χάνει τη θέση του. Το προσωπικό αξιοποιείται σε νέες, πιο παραγωγικές λειτουργίες, ενισχύοντας κρίσιμους τομείς όπως η διανομή, οι υπηρεσίες πελατών και οι ψηφιακές λειτουργίες. Παράλληλα, συνεχίζονται τα προγράμματα εκπαίδευσης και αναβάθμισης δεξιοτήτων, ώστε κάθε εργαζόμενος να συμμετέχει ενεργά στη νέα εποχή του Οργανισμού.
Τα ΕΛΤΑ παραμένουν παρόντα σε όλη τη χώρα, με νέες μορφές λειτουργίας, σύγχρονα εργαλεία και ανθρώπινο πρόσωπο. Στηρίζουν την περιφέρεια, επενδύουν σε τεχνολογία, εκπαίδευση και εξοπλισμό, και διαμορφώνουν ένα βιώσιμο, αξιόπιστο και ανθρώπινο ταχυδρομείο που υπηρετεί τον πολίτη με συνέπεια και σεβασμό».

Κυβερνητικές πηγές: «Αναγκαία η εξυγίανση των ΕΛΤΑ»

Την ίδια ώρα, κυβερνητικά στελέχη έλεγαν πως είχε επισημανθεί προς τις διοικήσεις των ΕΛΤΑ και του Υπερταμείου η ελλιπής ενημέρωση των τοπικών κοινωνιών και της κοινής γνώμης σχετικά με το αναγκαίο σχέδιο αναδιάρθρωσης των Ελληνικών Ταχυδρομείων. Οι πολίτες ενημερώθηκαν για το κλείσιμο καταστημάτων, χωρίς στην πραγματικότητα να γνωρίζουν την ανάγκη για τον εκσυγχρονισμό της εταιρίας με ψηφιακά μέσα, περισσότερους διανομείς και υπηρεσίες κατ’ οίκον, ιδίως για την εξυπηρέτηση συνταξιούχων και κατοίκων της περιφέρειας, στις απομακρυσμένες και νησιωτικές περιοχές. Δημιουργήθηκε έτσι μία εσφαλμένη εντύπωση και η σημερινή ανακοίνωση των ΕΛΤΑ έρχεται για να διορθώσει την κοινή γνώμη. 
Η εξυγίανση των ΕΛΤΑ είναι αναγκαία για την επιβίωσή τους και η κυβέρνηση αντιλαμβάνεται το οξύ οικονομικό πρόβλημα της εταιρίας παρά τις παρεμβάσεις και τα βήματα που ήδη έχουν γίνει. Ταυτόχρονα όμως, ο εκσυγχρονισμός των ΕΛΤΑ περνά μέσα από την συνεργασία των Ταχυδρομείων με τις τοπικές κοινωνίες, που αποτελούν άλλωστε και την ισχυρή τους πελατειακή βάση.

Πηγή: skai.gr

Ετικέτες: ΕΛΛΑΔΑΣΚΑΙ
Next Post
Βορίζια Ηρακλείου: 2 νεκροί και 15 τραυματίες - Πάνω από 2.000 σφαίρες

Βορίζια Ηρακλείου: 2 νεκροί και 15 τραυματίες - Πάνω από 2.000 σφαίρες

Ακούω ζωντανά ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ 92.1
Πες την άποψη σου
creta24.gr
Creta Media Group
Καφές Δανδάλη Ο Νούμερο 1 καφές της Κρήτης
ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ ΣΜ

Νέα άρθρα

Βίντεο: Σκηνές αρχαίας τραγωδίας στα Βορίζια – “Φανούρη μου κατέβα…” – Το μοιρολόι της γυναίκας του νεκρού

Βίντεο: Σκηνές αρχαίας τραγωδίας στα Βορίζια – “Φανούρη μου κατέβα…” – Το μοιρολόι της γυναίκας του νεκρού

1 Νοεμβρίου, 2025
Αυστρία: Η Austrian Airlines ξαναρχίζει τις πτήσεις της προς το Ιράν    

Αυστρία: Η Austrian Airlines ξαναρχίζει τις πτήσεις της προς το Ιράν    

1 Νοεμβρίου, 2025

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

  • Παραμένουν στα μπλόκα οι αγρότες – Πότε κλείνει ο ΒΟΑΚ

    Παραμένουν στα μπλόκα οι αγρότες – Πότε κλείνει ο ΒΟΑΚ

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Σοβαρό τροχαίο ατύχημα στη Νέα Ιωνία 

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Θανατηφόρο τροχαίο στο Καστέλι Kισσάμου – Νεκρός ένας 29χρονος

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Ηράκλειο: Αναστάτωση από φωτιά σε διαμέρισμα (εικόνες)

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Θρήνος για τον γνωστό λαουτιέρη που «έσβησε» στα 29 του χρόνια

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων
Καφές Δανδάλη Ο Νούμερο 1 καφές της Κρήτης
ΣΚΑΪ ΚΡΗΤΗΣ 92,1 FM
Creta Media Group

Ο ΣΚΑΪ ΚΡΗΤΗΣ 92,1 από το 1995 βρίσκεται δίπλα στον συνειδητοποιημένο ακροατή προσφέροντας του έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση αλλά και ποιοτική ψυχαγωγία.

Κατηγορίες

  • BUSINESS
  • CINEMA
  • Uncategorized
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • Καιρός
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΚΡΗΤΗ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΥΓΕΙΑ

Ακολουθήστε μας

 

Παραγωγή website
metrovista creative media

  • Ο Σταθμός
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Απορρήτου

© 2020 ΣΚΑΪ ΚΡΗΤΗΣ 92,1 FM, Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • ΚΡΗΤΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΣΚΑΪ ΚΡΗΤΗΣ

© 2020 ΣΚΑΪ ΚΡΗΤΗΣ 92,1 FM, Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms below to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, δίνετε τη συγκατάθεσή σας για χρήση cookies. Επισκεφτείτε την Πολιτική απορρήτου μας.

Πες μας

την άποψή σου...