Τετάρτη, 10 Δεκεμβρίου, 2025
  • Ακούστε LIVE!
  • Επικοινωνία
Όλοι μαζί μπορούμε
No Result
View All Result
ΣΚΑΪ ΚΡΗΤΗΣ 92,1 FM - Ενημερωτικός Ραδιοφωνικός Σταθμός - Ηράκλειο, Κρήτης
  • Αρχική
  • ΚΡΗΤΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΣΚΑΪ ΚΡΗΤΗΣ

    Παραγωγοί

    Συντελεστές του ΣΚΑΪ ΚΡΗΤΗΣ 92,1 FM και ΣΚΑΪ 100.3 FM

    Πρόγραμμα

    Το ημερήσιο πρόγραμμα του σταθμού.

    Διαφημιστείτε στον
    ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ

    Ο Σκάι Κρήτης στηρίζει την τοπική αγορά παρέχοντας μοναδικές ευκαιρίες προβολής σε όλες τις επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες.

    Επικοινωνια

    Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας
    στο τηλέφωνο 2810 22 52 52

    Το κεντρικό μας e-mail είναι: skaikritis@otenet.gr

  • Αρχική
  • ΚΡΗΤΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΣΚΑΪ ΚΡΗΤΗΣ

    Παραγωγοί

    Συντελεστές του ΣΚΑΪ ΚΡΗΤΗΣ 92,1 FM και ΣΚΑΪ 100.3 FM

    Πρόγραμμα

    Το ημερήσιο πρόγραμμα του σταθμού.

    Διαφημιστείτε στον
    ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ

    Ο Σκάι Κρήτης στηρίζει την τοπική αγορά παρέχοντας μοναδικές ευκαιρίες προβολής σε όλες τις επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες.

    Επικοινωνια

    Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας
    στο τηλέφωνο 2810 22 52 52

    Το κεντρικό μας e-mail είναι: skaikritis@otenet.gr

No Result
View All Result
ΣΚΑΪ ΚΡΗΤΗΣ 92,1 FM - Ενημερωτικός Ραδιοφωνικός Σταθμός - Ηράκλειο, Κρήτης
LIVE!
No Result
View All Result

Η Βουλή ενέκρινε και επίσημα την κατασκευή και εκμετάλλευση του νέου αεροδρομίου στο Καστέλλι

πριν 25 λεπτά
στην κατηγορία ΚΡΗΤΗ
Reading Time: 1λεπτά
0 0
0
2
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Τα οφέλη από τη σύμβαση παραχώρησης της Εγνατίας Οδού ανέδειξαν ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρίστος Δήμας και ο υφυπουργός, Νίκος Ταχιάος κατά την συζήτηση του νομοσχεδίου – που ψηφίστηκε απόψε κατά πλειοψηφία από την Ολομέλεια – και αφορά την Κύρωση Σύμβασης Παραχώρησης Υπηρεσιών για τη χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση της Εγνατίας Οδού και Τριών Καθέτων Οδικών Αξόνων, την Αττική Οδό και το αεροδρόμιο Καστελίου.

«Καλούμαστε να κυρώσουμε μία από τις σημαντικότερες συμβάσεις παραχώρησης των τελευταίων ετών, ανοίγοντας έναν κύκλο εκσυγχρονισμού και αναβάθμισης της Εγνατίας Οδού», τόνισε ο κ. Δήμας, επισημαίνοντας πως το ζητούμενο δεν είναι απλώς να εκπληρώσουμε μια μνημονιακή υποχρέωση που εκκρεμεί από το 2011, αλλά να διαχειριστούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο μια κρίσιμη εθνική υποδομή.

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών αναφέρθηκε τόσο στο άμεσο δημοσιονομικό όφελος όσο και στις πρόνοιες για τη συντήρηση και αναβάθμιση του οδικού άξονα, με βάση τη σχετική σύμβαση.

Όπως είπε, η αμοιβή που θα κληθεί να καταβάλει ο παραχωρησιούχος ανέρχεται στο ποσό, περίπου, των 1,3 δισ. ευρώ, το οποίο προορίζεται για την απομείωση του δημόσιου χρέους.

ΆλλαΣχετικά άρθρα

«Καμίνι» η Λότζια για τα 100 χρόνια ΟΦΗ

«Καμίνι» η Λότζια για τα 100 χρόνια ΟΦΗ

πριν 1 ώρα
Χανιά: Άνδρας τραυματίστηκε από σκάγια σε θερμοκήπιο

Χανιά: Άνδρας τραυματίστηκε από σκάγια σε θερμοκήπιο

πριν 1 ώρα
Πένθος για τον Βασίλη Κεγκέρογλου

Πένθος για τον Βασίλη Κεγκέρογλου

πριν 2 ώρες
Ηράκλειο: Βλάβες σε λεωφορεία της Πράσινης Γραμμής – Πως θα γίνουν τα δρομολόγια της Πέμπτης

Ηράκλειο: Βλάβες σε λεωφορεία της Πράσινης Γραμμής – Πως θα γίνουν τα δρομολόγια της Πέμπτης

πριν 2 ώρες

Επιπροσθέτως, όπως συμπλήρωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, ο παραχωρησιούχος καλείται να διασφαλίσει:

• την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό της Εγνατίας Οδού καθώς και των τριών Κάθετων Αξόνων,

• την ολιστική συντήρηση και επιδιόρθωση βασικών τμημάτων του Έργου,

• τον εκσυγχρονισμό των συστημάτων διοδίων,

• την κατασκευή υποδομών που συνάδουν με έναν σύγχρονο αυτοκινητόδρομο, όπως η κατασκευή 16 συνολικά Σταθμών Εξυπηρέτησης Αυτοκινήτων (ΣΕΑ) και 12 συνολικά Χώρων Σταθμών Αναψυχής, που είναι αναγκαίοι.

Επιπλέον, αποτελεί κεντρική υποχρέωση του Παραχωρησιούχου η δρομολόγηση όλων των μελετητικών και κατασκευαστικών ενεργειών για την αναβάθμιση των Σηράγγων της Εγνατίας Οδού, στο πλαίσιο της πλέον αυξημένης τεχνικής κατηγορίας, όπου λειτουργούν και εφαρμόζονται προηγμένες τεχνικές προδιαγραφές, για την ασφαλή κυκλοφορία, συμπεριλαμβανομένης μάλιστα και της κίνησης επικίνδυνων φορτίων.

«Στον πυρήνα του νομοσχεδίου αντανακλάται η μεταρρυθμιστική κυβερνητική στρατηγική στον τομέα των παραχωρήσεων. Μια στρατηγική που επιδιώκει όχι μόνο την αποδοτική διαχείριση και αναβάθμιση των εθνικών υποδομών, αλλά κυρίως τη διασφάλιση υπηρεσιών υψηλού επιπέδου, σύμφωνα με τα σύγχρονα και διεθνή πρότυπα», τόνισε ο κ. Δήμας.

Κλείνοντας την τοποθέτησή του, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών τόνισε ότι το νομοσχέδιο αποτελεί μια θεσμική επιλογή που ενισχύει την εθνική οικονομία, προάγει την ασφάλεια και λειτουργικότητα των υποδομών μας και αποτυπώνει στην πράξη μια προσέγγιση που δεν περιορίζεται στη διαχείριση του παρόντος, αλλά επενδύει με συνέπεια στο μέλλον.

Ο Νίκος Ταχιάος

Κατά την ομιλία του, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Ταχιάος, τόνισε ότι όσοι προερχόμαστε από τη Βόρεια Ελλάδα γνωρίζουμε τι είναι η Εγνατία Οδός: Είναι ένας δρόμος ο οποίος ολοκληρώθηκε στα τέλη της πρώτης δεκαετίας του αιώνα. Έχουν περάσει 15, ακόμη και 20 χρόνια από την κατασκευή πολλών τμημάτων της. Πρόκειται για ένα έργο που αναπτύχθηκε τμηματικά και ενσωμάτωσε υποδομές – σήραγγες, γέφυρες – οι οποίες είχαν χτιστεί ήδη από τη δεκαετία του 1980. Είναι, ένας γερασμένος δρόμος, που απαιτεί βαριά συντήρηση και σημαντικές επεμβάσεις.

«Αυτό δεν είναι θεωρητικό ζήτημα· αφορά την ασφάλεια των μετακινήσεων και το επίπεδο των υπηρεσιών που προσφέρει ο δρόμος» προσέθεσε και έθεσε προς το Σώμα το ερώτημα: «Μπορεί να τα καλύψει αυτά το Δημόσιο; Μπορεί να τα καλύψει η ίδια η Εγνατία Οδός;».

«Ας μιλήσουμε χωρίς ιδεολογικές παρωπίδες» κάλεσε και τόνισε ότι η ετήσια συντήρηση που απαιτεί η Εγνατία Οδός – 65 έως 70 εκατομμύρια ευρώ – δεν μπορεί να καλυφθεί από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων καθώς υπάρχει πλαφόν δαπανών, όπως υπάρχει σε όλα τα υπουργεία.

«Υπάρχουν βέβαια τα διόδια όμως τα έσοδα των διοδίων υποχρεωτικά μεταφέρονται στον τακτικό προϋπολογισμό. Δεν μπορούν να χρηματοδοτήσουν ούτε καν τα λειτουργικά έξοδα της Εγνατίας Οδού, πόσο μάλλον τις βαριές συντηρήσεις» συνέχισε ο αρμόδιος υφυπουργός και συμπλήρωσε ότι «Αυτό, είναι ο πυρήνας της απόφασης: Το έργο πρέπει να το αναλάβει παραχωρησιούχος, ώστε να μπορούν να εξασφαλιστούν τα επίπεδα ποιότητας και ασφάλειας που χρειάζεται ο δρόμος».

Σχετικώς με τον διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ και τον ρόλο του παραχωρησιούχου, ο κ. Ταχιάος είπε ότι ο διαγωνισμός έγινε από το ΤΑΙΠΕΔ, και η λογική του είναι ξεκάθαρη:

«Είναι ένας δρόμος που εξυπηρετεί κυρίως μεταφορές εμπορευμάτων από το ένα άκρο της χώρας στο άλλο. Οι τοπικές μετακινήσεις – στις μεγάλες πόλεις της Μακεδονίας, της Ηπείρου και της Θράκης – καλύπτονται με αναλογικά διόδια. Τα φορτηγά που διανύουν όλο το μήκος, θα πληρώνουν διόδια όπως συμβαίνει σε κάθε παραχώρηση σε όλη την Ευρώπη».

Για το Καστέλι και το ζήτημα του Λόφου Παπούρα, επισήμανε ότι αντιλαμβάνεται τη σημασία των ευρημάτων στον Λόφο Παπούρα και ενημέρωσε ότι με την καθοδήγηση του υπουργείου Πολιτισμού έγινε μελέτη η οποία διασφαλίζει αισθητικό σεβασμό στο Μνημείο, τηρεί την απόσταση των 100 μέτρων, προβλέπει ραντάρ στα 30 μέτρα – σπάνιο για τα ελληνικά δεδομένα – που κρατά το σήμα του 10 μέτρα πάνω από το μνημείο.

«Τίποτα δεν θα προχωρήσει εάν δεν εγκριθεί από το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο. Και, σε κάθε περίπτωση, η νομιμότητα της πράξης θα κριθεί στις 4 Φεβρουαρίου από το Συμβούλιο της Επικρατείας», υπογράμμισε.

Υπενθυμίζεται ότι η Σύμβαση Παραχώρησης της Εγνατίας Οδού υπεγράφη τον Μάρτιο του 2024, με την κοινοπραξία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ-Egis Project, η οποία αναλαμβάνει παραχωρησιούχος του οδικού άξονα για χρονικό ορίζοντα 35 ετών.

Στο φυσικό αντικείμενο του Έργου εμπίπτουν:

1. ο βασικός Αυτοκινητόδρομος της Εγνατίας Οδού (658 χλμ),

2. ο Κάθετος ‘Αξονας Σιάτιστα – Ιεροπηγή / Κρυσταλλοπηγή,

3. ο Κάθετος ‘Αξονας Θεσσαλονίκη – Σέρρες – Προμαχώνας,

4. ο Κάθετος ‘Αξονας Χαλάστρα – Εύζωνοι,

5. Παρόδιες Εκτάσεις.

Όσον αφορά στα διόδια τέλη, διασφαλίζεται η δυνατότητα παράτασης της ισχύος του υφιστάμενου νομοθετικού πλαισίου, που προβλέπει ένα ευρύ πλαίσιο απαλλαγών για τοπικές μετακινήσεις στην Εγνατία Οδό, για τους πολίτες οι οποίοι κατοικούν σε οικισμούς και περιοχές, όμορες του εν λόγω οδικού δικτύου.

Οι απαλλαγές αυτές προβλέπεται πως με εντολή του Δημοσίου, μπορούν να διατηρηθούν για δύο ακόμα έτη από την Έναρξη της Παραχώρησης, με δυνατότητα επέκτασης του μέτρου για ένα ακόμα έτος, κατόπιν συμφωνίας με τον Παραχωρησιούχο.

Στο ‘Αρθρο 12 λαμβάνεται μέριμνα για το προσωπικό, στο οποίο παρέχεται η δυνατότητα μετακίνησης των εργαζομένων της κρατικής εταιρείας Εγνατία Οδός Α.Ε., στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ή σε εποπτευόμενους φορείς αυτού, σε κενή οργανική θέση, διαφορετικά ακόμα και σε προσωποπαγή θέση.

Στόχος είναι, αφενός να συνεχιστεί απρόσκοπτα η εργασιακή τους κατάσταση και αφετέρου να καλυφθούν ανάγκες, που υφίστανται στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ή σε εποπτευόμενους αυτού φορείς.

Στο σχέδιο νόμου περιλαμβάνονται επίσης:

• Συμφωνία Τροποποίησης Σύμβασης Παραχώρησης της Αττικής Οδού.

Αφορά μία απολύτως στοχευμένη αλλαγή, η οποία αποσκοπεί στον εξορθολογισμό του καθορισμού του Υπευθύνου Επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων, κατά την περίοδο της Παραχώρησης της Αττικής Οδού. Με τη ρύθμιση αυτή, η σχετική ευθύνη και αρμοδιότητα μεταφέρεται, εύλογα και πρακτικά, στον Παραχωρησιούχο, ο οποίος είναι και ο διαχειριστής και λειτουργός του Έργου.

Κατ’ αυτόν τον τρόπο αποφεύγονται γραφειοκρατικές αγκυλώσεις και πρόσθετο διοικητικό βάρος για το Δημόσιο, δεδομένου ότι η συγκεκριμένη αρμοδιότητα, η οποία είχε προβλεφθεί στην αρχική σύμβαση, εκ της φύσεώς της συνδέεται άμεσα με τη λειτουργία και διαχείριση του Έργου και με την αλληλεπίδραση με τους χρήστες αυτού.

• Τροποποίηση της Σύμβασης για τον νέο Διεθνή Αερολιμένα Ηρακλείου.

Η προτεινόμενη ρύθμιση αποσκοπεί στη ομαλή, απρόσκοπτη και άμεση μετάβαση της παροχής των κρίσιμων υπηρεσιών επίγειας εξυπηρέτησης (ground handling) από τον υφιστάμενο Κρατικό Αερολιμένα Ηρακλείου «Ν. Καζαντζάκης» (ΚΑΗΚ) στον νέο Διεθνή Αερολιμένα Ηρακλείου Κρήτης (ΔΑΗΚ) στο Καστέλι, κατά την έναρξη λειτουργίας του νέου αεροδρομίου.

Η ρύθμιση αυτή αποσκοπεί στη διασφάλιση της επιχειρησιακής συνέχειας και την αποφυγή οποιουδήποτε κενού στην παροχή των εν λόγω υπηρεσιών, το οποίο θα μπορούσε να δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα στην αεροπορική κίνηση και την εξυπηρέτηση των αεροπορικών εταιρειών και των επιβατών από την πρώτη ημέρα λειτουργίας του νέου αερολιμένα.

Σημειώνεται ότι οι πάροχοι των αντίστοιχων υπηρεσιών θα πρέπει να έχουν συμμορφωθεί με τον Οικείο Κανονισμό Επίγειας Εξυπηρέτησης του νέου Αεροδρομίου, ώστε να διασφαλίζεται η ποιότητα και ασφάλεια των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Το άρθρο “Η Βουλή ενέκρινε και επίσημα την κατασκευή και εκμετάλλευση του νέου αεροδρομίου στο Καστέλλι“, δημοσιεύθηκε για πρώτη φορά στο CRETA24.

Πηγή CRETA24

Ετικέτες: HIGHLIGHTSΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΚΑΣΤΕΛΛΙΟΥΒΟΥΛΗΗΡΑΚΛΕΙΟΚΑΣΤΕΛΛΙΚΑΤΑΣΚΕΥΗΚΡΗΤΗ
Ακούω ζωντανά ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ 92.1
Πες την άποψη σου
creta24.gr
Creta Media Group
Καφές Δανδάλη Ο Νούμερο 1 καφές της Κρήτης
ΣΚΑΪ HYBRID

Νέα άρθρα

Η Βουλή ενέκρινε και επίσημα την κατασκευή και εκμετάλλευση του νέου αεροδρομίου στο Καστέλλι

10 Δεκεμβρίου, 2025
Ηράκλειο: Η νύχτα που έγινε μέρα για τα 100 χρόνια του ΟΦΗ

Ηράκλειο: Η νύχτα που έγινε μέρα για τα 100 χρόνια του ΟΦΗ

10 Δεκεμβρίου, 2025

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

  • Η κακοκαιρία Byron «κλείνει» τα σχολεία σε δήμους της Κρήτης

    Η κακοκαιρία Byron «κλείνει» τα σχολεία σε δήμους της Κρήτης

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Ηράκλειο: Αυτό είναι το εορταστικό ωράριο – Ποιες Κυριακές θα είναι ανοιχτά τα καταστήματα

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Αγροτοκτηνοτρόφοι: Σε κλοιό κινητοποιήσεων η Κρήτη – Σε ποια σημεία θα υπάρχουν σήμερα μπλόκα

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Μπλόκα αγροτών: Οι κλειστοί δρόμοι – Όλες οι ρυθμίσεις και οι εναλλακτικές διαδρομές

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Εισέβαλαν στην πίστα του αεροδρομίου Ηρακλείου οι αγροτοκτηνοτρόφοι – Κλειστό μέχρι νεοτέρας

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων
ΣΚΑΪ ΚΡΗΤΗΣ 92,1 FM
Creta Media Group

Ο ΣΚΑΪ ΚΡΗΤΗΣ 92,1 από το 1995 βρίσκεται δίπλα στον συνειδητοποιημένο ακροατή προσφέροντας του έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση αλλά και ποιοτική ψυχαγωγία.

Κατηγορίες

  • BUSINESS
  • CINEMA
  • Uncategorized
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • Καιρός
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΚΡΗΤΗ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΥΓΕΙΑ

Ακολουθήστε μας

 

Παραγωγή website
metrovista creative media

  • Ο Σταθμός
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Απορρήτου

© 2020 ΣΚΑΪ ΚΡΗΤΗΣ 92,1 FM, Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • ΚΡΗΤΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΣΚΑΪ ΚΡΗΤΗΣ

© 2020 ΣΚΑΪ ΚΡΗΤΗΣ 92,1 FM, Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms below to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, δίνετε τη συγκατάθεσή σας για χρήση cookies. Επισκεφτείτε την Πολιτική απορρήτου μας.

Πες μας

την άποψή σου...