Ως ένα σύνηθες περιστατικό για τους εργαζόμενους του αεροδρομίου χαρακτήρισε ο Παναγιώτης Βαζούρας, ο εργαζόμενος με τον οποίο διαπληκτίστηκε ο Ηρακλειώτης βουλευτής Λευτέρης Αυγενάκης πριν από μερικές ημέρες στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος».
Ο ίδιος αφού έδωσε εντολή στους δικηγόρους του να ανακαλέσουν τη μήνυση σε βάρος του βουλευτή, με δήλωση του αφενός δημοσιοποιεί ο ίδιος την ταυτότητά του, αφετέρου χαρακτηρίζει το περιστατικό ατυχές, το οποίο παρουσιάστηκε όπως λέει, με «πολλές ανακρίβειες και υπερβολές» από τα Μέσα Ενημέρωσης.

Συγκεκριμένα στη δήλωσή του ο Παναγιώτης Βαζούρας αναφέρει τα εξής:
«Τώρα που έχουν περάσει μέρες από το περιστατικό στο αεροδρόμιο, θα ήθελα να κάνω γνωστή την ταυτότητα μου, καθώς το όνομά μου δεν είναι “υπάλληλος του αεροδρομίου”, αλλά ονομάζομαι Παναγιώτης Βαζούρας και εργάζομαι στο αεροδρόμιο Αθηνών.
Εκείνη την μέρα ήμουν gate agent στην πτήση για Ηράκλειο Κρήτης και ένας επιβάτης καθυστέρησε με αποτέλεσμα να χάσει την πτήση του. Ο επιβάτης αυτός ήταν ο κ. Αυγενάκης, τον οποίο δεν γνώριζα προσωπικά. Το ατυχές περιστατικό, το οποίο είναι σύνηθες για τους εργαζόμενους του αεροδρομίου, πήρε τεράστιες διαστάσεις από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης με πολλές ανακρίβειες και υπερβολές. Το περιστατικό δεν συνέβη με τον τρόπο που ήθελαν να το παρουσιάσουν τα μέσα, αλλα μια ένταση της στιγμής στο πλαίσιο παρεξήγησης.
Μετά δε και την ειλικρινή συγγνώμη του ίδιου το συμβάν έχει λήξει και δεν τίθεται κανένα μεταξύ μας ζήτημα. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην εταιρεία μου Gold Air Handling, για την στήριξη».
Το άρθρο “Υπόθεση Αυγενάκη: Τί δηλώνει ο εργαζόμενος στο αεροδρόμιο μετά την ανάκληση της μήνυσης“, δημοσιεύθηκε για πρώτη φορά στο CRETA24.













