Οι επιπτώσεις της πανδημίας του κορωνοϊού στον τουριστικό κλάδο της χώρας, πρόκειται να αποκατασταθούν σταδιακά με την έλευση της νέας χρονιάς. Η αισιόδοξη πλευρά, όπως επισήμανε στον Περιφερειακό Τηλεοπτικό Σταθμό CRETA, η CEO του Marketing Greece, Ιωάννα Δρέττα, αφορά στην «ευκαιρία» που δίνεται στη χώρα μας, λόγω των χαμηλών τουριστικών εισροών, «να λύσει τις παθογένειες του κλάδου και να προετοιμάσει ένα καλύτερο τουριστικό προϊόν».
Το σχετικά χαμηλό επιδημιολογικό φορτίο της Ελλάδας, σε σχέση με άλλες χώρες, δε πρέπει να μας καθησυχάσει, αναφορικά με την τουριστική κίνηση, επισημαίνει η κα. Δρέττα. «Οι μεγάλοι ανταγωνιστές μας, όπως η Ιταλία, η Γαλλία, η Πορτογαλία, θα επανέλθουν δριμύτεροι μετά το τέλος της πανδημίας. Μας περιμένει λοιπόν μια δύσκολη χρονιά. Ωστόσο, πρέπει να σημειώσουμε ότι, κατά τη διάρκεια της κρίσης, το τουριστικό προϊόν βελτιώθηκε, άρα με πολλή δουλειά και συνεργασία, θα τα καταφέρουμε και φέτος».
Κλείνοντας, η κα. Δρέττα, αναφέρθηκε με τα καλύτερα λόγια στην Κρήτη, τονίζοντας ότι «αποτελεί από μόνη της ένα εθνικό brand. Είναι αλήθεια ότι το νησί έχει καταφέρει να διατηρήσει ένα αρκετά χαμηλό ιικό φορτίο, καθ’ όλη τη διάρκεια της πανδημίας. Αυτό είναι ένα «χαρτί» το οποίο μπορεί να «παιχτεί» στην τουριστική προώθηση του νησιού για την ερχόμενη χρονιά. Ωστόσο, απαιτείται προσοχή, καθώς η ασφάλεια της υγείας δεν είναι κάτι που μπορούμε να εγγυηθούμε».