
Συναγερμός σήμανε στο Αστυνομικό Μέγαρο Χανίων λίγο μετά τις 2 το μεσημέρι της Δευτέρας 22 Ιουνίου, καθώς ένας κρατούμενος φέρεται να κατανάλωσε ποσότητα χλωρίνης.
Σύμφωνα με το zarpanews.gr, μέχρι στιγμής, δεν έχουν γίνει γνωστές οι συνθήκες κάτω από τις οποίες ο κρατούμενος απέκτησε πρόσβαση στο προϊόν αλλά ούτε και το πώς κατάφερε να καταναλώσει το ισχυρικό καθαριστικό.
Στο σημείο έχει κληθεί το ΕΚΑΒ προκειμένου να τον παραλάβει και να τον μεταφέρει στο Νοσοκομείο Χανίων.


































