Ενόψει της εορταστικής περιόδου και με το άνοιγμα του λιανεμπορίου να τίθεται ακόμα υπό συζήτηση, οι παραγγελίες από ηλεκτρονικά καταστήματα παρουσιάζουν ήδη μεγάλη αύξηση, μετατρέποντας την καθημερινότητα πολλών ταχυμεταφορικών εταιρειών, σε αγώνα δρόμου.
Τόσο το διάσημο «Black Friday», που προηγείται του Δεκεμβρίου, όσο και ο εκ των πραγμάτων καταναλωτικός χαρακτήρας των Χριστουγέννων, δημιουργούσαν ανέκαθεν μία έκρηξη αγοραστικότητας. Ωστόσο φέτος λόγω της καραντίνας ο όγκος εργασίας των συγκεκριμένων εταιριών αποδείχτηκε τεράστιος και μη αναμένομενος, αφού το σύνολο των επιχειρήσεων παραμένει κλειστό με αποτέλεσμα οι καταναλωτές να στραφούν σε ηλεκτρονικές αγορές προϊόντων.
Διαβάστε περισσότερα στο rethnea.gr