Του Σωτήρη Μεταξά
Ξεκαθαρίζει το τοπίο αναφορικά με το χρονοδιάγραμμα λειτουργίας του νέους διεθνούς αερολιμένα στο Καστέλι, βάζοντας το μεγαλύτερο project αερομεταφορών των τελευταίων δύο δεκαετιών στη χώρα σε τροχιά ολοκλήρωσης. Η τελευταία μεγάλη εκκρεμότητα για την προμήθεια και εγκατάσταση των συστημάτων αεροναυτιλίας “κλείδωσε” με την τριμερή συμφωνία του ελληνικού δημοσίου, της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και του φορέα διαχείρισης του νέου αεροδρομίου.
Το ενδεικτικό χρονοδιάγραμμα για την εγκατάσταση και την επιχειρησιακή χρήση του εξοπλισμού αεροναυτιλίας στον Λόφο 24 της Παπούρας έχει ορίζοντα το Νοέμβριο του 2028.
Το πρώτο μεγάλο στοίχημα αφορά στην άμεση προκήρυξη του διαγωνισμού και συγκεκριμένα στις 30 Δεκεμβρίου του τρέχοντος έτους, με την προοπτική ανάδειξης αναδόχου στις 15 Μαρτίου του 2026, υπογραφή LoL (Limitation of Liability) στις αρχές Απριλίου του νέου έτους, υπογραφή Σύμβασης Προμήθειας την 1η Ιουνίου και 28 μήνες εγκατάστασης με στόχο ολοκλήρωσης – εγκατάστασης τον Αύγουστο του 2028 και εκκίνηση επιχειρησιακής χρήσης τον Νοέμβριο 2028.

Όπως έχει γράψει το Creta24.gr, οι τίτλοι τέλους στο σήριαλ της εγκατάστασης ραντάρ στο συγκεκριμένο σημείο του νέου διεθνούς αερολιμένα Καστελίου επιταχύνουν τις εξελίξεις.
Στο έγγραφο, το Υπουργείο Υποδομών άναψε το πράσινο φως για παρεμβάσεις ταπείνωσης του Λόφου 24, παράλληλα με την δρομολόγηση παρεμβάσεων προστασίας, στερέωσης και διάσωσης του αρχιτεκτονικού συγκροτήματος που αποκαλύφθηκε στο πλαίσιο των εργασιών.

Το άρθρο “Το χρονοδιάγραμμα για τα Radar στην Παπούρα και τη λειτουργία του νέου Αεροδρομίου“, δημοσιεύθηκε για πρώτη φορά στο CRETA24.











