Τα άμεσα μέτρα για την οδική ασφάλεια που θα παρθούν σε όλο το μήκος του ΒΟΑΚ από το Κολυμπάρι μέχρι τα Λινοπεράματα Ηρακλείου εξειδίκευσε το πρωί της Δευτέρας στα Χανιά, η ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών.
Ο υπουργός Χρίστος Δήμας, αναφέρθηκε στον συνολικό σχεδιασμό για τον νέο ΒΟΑΚ από Κίσσαμο μέχρι Σητεία, με την δέσμευση ότι η προαίρεση Κίσσαμος – Χανιά, ενεργοποιείται μέσα στο 2025.
Μάλιστα, όπως ανέφερε, το τμήμα Κολυμπάρι – Χανιά είναι με δείκτη προτεραιότητας 10 καθώς είναι το πιο θανατηφόρο τμήμα του ΒΟΑΚ με έξι σοβαρά ατυχήματα και οκτώ νεκρούς από το 2022 έως το 2024, ενώ θα ακολουθήσουν το Κίσσαμος – Κολυμπάρι και Χανιά – Γεωργιούπολη.
Ήδη στον κόμβο του Γαλατά έχουν ξεκινήσει οι εργασίες για τα κολωνάκια οι οποίες θα διαρκέσουν πέντε μήνες, με το μοντέλο Πάτρα – Πύργος και με στόχο τη μείωση των νεκρών στην άσφαλτο.
Για ένα αντιδημοφιλές αλλά αναγκαίο πλαίσιο έκανε λόγο ο αν. υπουργος, Κωνσταντίνος Κυρανάκης: “Είναι η μόνη μας επιλογή για να μπορούμε να σώσουμε ζωές”, σημείωσε
“Συναίνεση για να πραγματοποιήσουμε όλοι μαζί κάτι που αποτελεί εθνικό στόχο για την Κρήτη και την πατρίδα μας”, ζήτησε ο υφυπουργός, Νίκος Ταχιάος.
Τα μέτρα παρουσίασε ο γ.γ. του Υπουργείου, Δημήτρης Αναγνώπουλος. Σε αυτά περιλαμβάνονται κολωνάκια, μέτρα προστασίας από καταπτώσεις σε 93 σημεία, νέα στηθαία και παρεμβάσεις στα υπάρχοντα και άλλες παρεμβάσεις.
Το άρθρο “ΒΟΑΚ: Κολωνάκια, αστυνόμευση, παρεμβάσεις οδικής ασφαλείας στα μέτρα που ανακοίνωσε ο Υπουργός – Αυτό είναι το πιο θανατηφόρο τμήμα“, δημοσιεύθηκε για πρώτη φορά στο CRETA24.