Καφές Δανδάλη Ο Νούμερο 1 καφές της Κρήτης
Πέμπτη, 23 Οκτωβρίου, 2025
  • Ακούστε LIVE!
  • Επικοινωνία
Όλοι μαζί μπορούμε
No Result
View All Result
ΣΚΑΪ ΚΡΗΤΗΣ 92,1 FM - Ενημερωτικός Ραδιοφωνικός Σταθμός - Ηράκλειο, Κρήτης
  • Αρχική
  • ΚΡΗΤΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΣΚΑΪ ΚΡΗΤΗΣ

    Παραγωγοί

    Συντελεστές του ΣΚΑΪ ΚΡΗΤΗΣ 92,1 FM και ΣΚΑΪ 100.3 FM

    Πρόγραμμα

    Το ημερήσιο πρόγραμμα του σταθμού.

    Διαφημιστείτε στον
    ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ

    Ο Σκάι Κρήτης στηρίζει την τοπική αγορά παρέχοντας μοναδικές ευκαιρίες προβολής σε όλες τις επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες.

    Επικοινωνια

    Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας
    στο τηλέφωνο 2810 22 52 52

    Το κεντρικό μας e-mail είναι: skaikritis@otenet.gr

  • Αρχική
  • ΚΡΗΤΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΣΚΑΪ ΚΡΗΤΗΣ

    Παραγωγοί

    Συντελεστές του ΣΚΑΪ ΚΡΗΤΗΣ 92,1 FM και ΣΚΑΪ 100.3 FM

    Πρόγραμμα

    Το ημερήσιο πρόγραμμα του σταθμού.

    Διαφημιστείτε στον
    ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ

    Ο Σκάι Κρήτης στηρίζει την τοπική αγορά παρέχοντας μοναδικές ευκαιρίες προβολής σε όλες τις επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες.

    Επικοινωνια

    Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας
    στο τηλέφωνο 2810 22 52 52

    Το κεντρικό μας e-mail είναι: skaikritis@otenet.gr

No Result
View All Result
ΣΚΑΪ ΚΡΗΤΗΣ 92,1 FM - Ενημερωτικός Ραδιοφωνικός Σταθμός - Ηράκλειο, Κρήτης
LIVE!
No Result
View All Result

ΒΟΑΚ: Ψηφίζεται σήμερα στην Ολομέλεια της Βουλής η σύμβαση για το Ηράκλειο – Χανιά

πριν 5 μήνες
στην κατηγορία ΚΡΗΤΗ
Reading Time: 1λεπτά
0 0
0
13
ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Στη διαρκή επιτροπή παραγωγής και εμπορίου της Βουλής συζητήθηκε χθες Τετάρτη 28 Μαΐου η κύρωση της σύμβασης του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης στο τμήμα Χανιά – Ηράκλειο και σήμερα Πέμπτη 29/5 εισάγεται προς ψήφιση στην Ολομέλεια της Βουλής.

 

Στη χθεσινή συνεδρίαση συμμετείχαν ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης, ο Δήμαρχος Ηρακλείου Αλέξης Καλοκαιρινός, ο Δήμαρχος Μαλεβιζίου Μενέλαος Μποκέας και άλλοι δήμαρχοι του νησιού μέσω τηλεδιάσκεψης, βουλευτές και 23 εκπρόσωποι φορέων από όλη την Κρήτη, οι οποίοι στις τοποθετήσεις τους έκαναν ειδική αναφορά στα διόδια, στους κόμβους, στις προσφυγές αλλά σε μια σειρά από άλλα ζητήματα. 

Στ. Αρναουτάκης: «Το έργο του ΒΟΑΚ δεν μπορεί να είναι αποσπασματικό ή τμηματικό, αλλά οφείλει να καλύψει το σύνολο του νησιού»

Για το μεγαλύτερο αναπτυξιακό έργο της Κρήτης, ο κ. Αρναουτάκης κατά την παρέμβασή του στη συνεδρίαση της Διαρκούς Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής έκανε λόγο στην τοποθέτησή του αναφέροντας ότι: «Το έργο του ΒΟΑΚ δεν μπορεί να είναι αποσπασματικό ή τμηματικό, αλλά οφείλει να καλύψει το σύνολο του νησιού, από την Κίσσαμο έως τη Σητεία, με όρους ισόρροπης ανάπτυξης και κοινωνικής δικαιοσύνης», ενώ για την κύρωση παραχώρησης του έργου του ΒΟΑΚ στο τμήμα Χανιά – Ηράκλειο τόνισε χαρακτηριστικά ότι «δεν μπορεί η Κρήτη να παραμείνει διαιρεμένη και ο ΒΟΑΚ πρέπει να είναι ενιαίος και να καλύπτει όλο το νησί». Στο πλαίσιο αυτό ζήτησε την άμεση δρομολόγηση της μελέτης για την υλοποίηση του έργου μέχρι τη Σητεία και την υλοποίηση των ώριμων μελετών που υπάρχουν έως την Παχειά Άμμο. Σε ό,τι αφορά τα κομβικά σημεία σύνδεσης του ΒΟΑΚ και τη διόρθωση του σχεδιασμού στο μεγάλο τμήμα του ΒΟΑΚ από τα Χανιά έως το Ηράκλειο, ο περιφερειάρχης Κρήτης τόνισε πως πρέπει να υλοποιηθεί για τα Χανιά η απαραίτητη η σύνδεση του ΒΟΑΚ με το αεροδρόμιο και τη Σούδα.

ΆλλαΣχετικά άρθρα

Θανατηφόρο τροχαίο στη διασταύρωση – καρμανιόλα: Πένθος σε Ζαρό και Καπαριανά για τον άτυχο Κωστή

Θανατηφόρο τροχαίο στη διασταύρωση – καρμανιόλα: Πένθος σε Ζαρό και Καπαριανά για τον άτυχο Κωστή

πριν 45 λεπτά
Ένας νεκρός από το σοκαριστικό τροχαίο στη Μεσαρά

Ένας νεκρός από το σοκαριστικό τροχαίο στη Μεσαρά

πριν 2 ώρες
Εγκαίνια για τη νέα παιδική χαρά – στολίδι στο Γάζι

Εγκαίνια για τη νέα παιδική χαρά – στολίδι στο Γάζι

πριν 3 ώρες
Έπεσαν οι υπογραφές για τα Ενετικά Τείχη και τα Νεώρια

Έπεσαν οι υπογραφές για τα Ενετικά Τείχη και τα Νεώρια

πριν 3 ώρες

Για το Ρέθυμνο επισήμανε το σοβαρό πρόβλημα με τις υφιστάμενες μελέτες και ζήτησε να ληφθούν υπόψη οι ομόφωνες αποφάσεις των θεσμικών οργάνων, ενώ υπογράμμισε πως για τον δήμο Μαλεβιζίου υπάρχει ανάγκη για βελτίωση της πρόσβασης και λύση στα κυκλοφοριακά προβλήματα.

Για το Ηράκλειο τόνισε την ανάγκη για αναβάθμιση της πρόσβασης σε κατοικημένες περιοχές με έντονη κυκλοφορία. Ζήτησε την άμεση ενεργοποίηση του τούνελ στην περιοχή του Κακού Όρους, όπως είχε ομόφωνα προτείνει το Περιφερειακό Συμβούλιο, έργο κρίσιμο για το περιβάλλον και την αποσυμφόρηση της κυκλοφορίας.

Για τα διόδια ο κ. Αρναουτάκης εξέφρασε την αντίθεσή του στην εφαρμογή διοδίων για τις καθημερινές μετακινήσεις των πολιτών, χωρίς εναλλακτικές διαδρομές και ζήτησε απαλλαγή ή σημαντικές εκπτώσεις για τους μόνιμους κατοίκους στις πόλεις.

Κλείνοντας την παρέμβασή του, ο περιφερειάρχης υπογράμμισε την ενότητα όλων των θεσμικών εκπροσώπων της Κρήτης, ανεξαρτήτως πολιτικής προέλευσης, στη διεκδίκηση του μεγάλου αναπτυξιακού έργου του ΒΟΑΚ.

«Η Περιφέρεια Κρήτης βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της διεκδίκησης. Είμαστε όλοι μαζί, περιφερειακοί σύμβουλοι, δήμαρχοι, βουλευτές όλων των κομμάτων, ενωμένοι, για να γίνει πράξη το μεγαλύτερο αναπτυξιακό έργο της Κρήτης, για εμάς και τα παιδιά μας», υπογράμμισε ο Σταύρος Αρναουτάκης.

ΒΟΑΚ: Οι απαιτήσεις του Δήμου Ηρακλείου στη Βουλή από τον Αλέξη Καλοκαιρινό

Στις εργασίες της Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, στην οποία συζητείται η κύρωση της σύμβασης παραχώρησης του ΒΟΑΚ για το τμήμα Χανιά – Ηράκλειο, συμμετείχε και τοποθετήθηκε ο Δήμαρχος Ηρακλείου Αλέξης Καλοκαιρινός, εκφράζοντας επιφυλάξεις για το έργο, παρά του ότι όπως επεσήμανε «ως Δήμαρχος Ηρακλείου, της μεγαλύτερης και κεντρικότερης πόλης της Κρήτης θα έπρεπε σήμερα, προσκεκλημένος στη Βουλή των Ελλήνων στη συζήτηση για τη σύμβαση παραχώρησης που προβλέπει την αναβάθμιση του μεγαλύτερου μήκους του ΒΟΑΚ σε αυτοκινητόδρομο, να είμαι ευτυχής. Δυστυχώς, διατηρώ σοβαρές επιφυλάξεις.».

Ο Αλέξης Καλοκαιρινός τόνισε ότι ο ΒΟΑΚ διέρχεται από τον αστικό ιστό του Ηρακλείου, διχοτομεί την πόλη σε ένα μήκος επτά χιλιομέτρων και σήμερα δεν υπάρχει καμιά «παράκαμψη Ηρακλείου», ούτε και πρόκειται να υπάρξει όπως δημοπρατήθηκε το έργο, επισημαίνοντας: «Την μεγαλύτερη παραχώρηση καλείται να κάνει το Ηράκλειο. Άνευ ανταλλάγματος; Το αντάλλαγμα για το άμεσο μέλλον θα είναι η κατά το δυνατόν θεραπεία, όπως θα δείξουμε παρακάτω. Ωστόσο, ο Δήμος Ηρακλείου, δεν παραιτείται από το αίτημα της πραγματικής νότιας παράκαμψης της πόλης σε εύλογο χρόνο και ζητούμε μια πολιτική δέσμευση για την άμεση έναρξη των σχετικών μελετών».

Ο Δήμαρχος Ηρακλείου παρουσίασε μια προς μια όλες τις αναγκαίες παρεμβάσεις της «παράκαμψης Ηρακλείου», αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο και της μερικής υπογειοποίησης τμημάτων του ΒΟΑΚ στα όρια του αστικού ιστού. Επεσήμανε την ανάγκη να αναβαθμιστεί η κυκλοφοριακή λειτουργία του συστήματος αυτοκινητόδρομος – τοπικό οδικό δίκτυο – πόλη – λιμάνι, ώστε να αποφευχθούν χαοτικές καταστάσεις σε ώρες αιχμής και σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, λέγοντας ότι «Πρόκειται για θέματα ζωτικής σημασίας για το μέλλον του Ηρακλείου και την καθημερινότητα των πολιτών και των επισκεπτών του από τα οποία δεν δικαιούμαστε να αποστούμε ούτε κατ’ ελάχιστον». Επίσης, επεσήμανε την ανάγκη μη επιβολής διοδίων για τις αστικές μετακινήσεις στην περιοχή που θα συμπεριλαμβάνει και τον κόμβο του υφιστάμενου αεροδρομίου «Νίκος Καζαντζάκης», ζήτησε επιτακτικά πολιτική δέσμευση και για εναλλακτική οδική σύνδεση του Ηρακλείου με το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλλι, καθώς και την επέκταση του ΒΟΑΚ στην ανατολική Κρήτη.

Μεν. Μποκέας: «Όχι διόδια για τους δημότες Μαλεβιζίου στην κίνηση τους εντός των ορίων του Δήμου στον νέο ΒΟΑΚ»

Την απαλλαγή των δημοτών του Μαλεβιζίου από την καταβολή διοδίων κατά την κυκλοφορία τους στον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ), εντός των ορίων του Δήμου και του Πολεοδομικού Συγκροτήματος Ηρακλείου – Γαζίου, ζήτησε ο Δήμαρχος Μαλεβιζίου Μενέλαος Μποκέας, στο πλαίσιο της τοποθέτησής του στη συνεδρίαση της Διαρκούς Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, για την κύρωση της σύμβασης παραχώρησης του τμήματος Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ.

Ο Δήμαρχος υπογράμμισε με έμφαση ότι «ο Δήμος Μαλεβιζίου έχει σηκώσει και εξακολουθεί να σηκώνει δυσανάλογα βάρη, φιλοξενώντας επί δεκαετίες οχλούσες εγκαταστάσεις στην περιοχή των Λινοπεραμάτων – το εργοστάσιο της ΔΕΗ, τον μεγαλύτερο ΧΥΤΑ της Κρήτης και το κομβικό έργο της Μεγάλης Ενεργειακής Διασύνδεσης. Αυτό που ζητάμε είναι σεβασμός και δικαιοσύνη».

Στην έναρξη της τοποθέτησής του, ο Μενέλαος Μποκέας ξεκαθάρισε ότι ο νέος ΒΟΑΚ είναι ένα εμβληματικό έργο που η Κρήτη έχει απόλυτη ανάγκη. Ωστόσο, σημείωσε ότι «τα ευεργετικά του αποτελέσματα, όπως προβλέπονται σήμερα, δεν αφορούν το Μαλεβίζι» και υπενθύμισε πως ο Δήμος έχει προσφύγει στο Συμβούλιο της Επικρατείας, διεκδικώντας τροποποιήσεις στα κρίσιμα σημεία της μελέτης.

Ο Δήμαρχος Μαλεβιζίου κατά την τοποθέτηση του υποστήριξε πως ο νέος ΒΟΑΚ θα πρέπει να απελευθερώσει τον Πολεοδομικό Σχεδιασμό του Δήμου και όχι να τον συρρικνώσει, επιτρέποντας την απρόσκοπτη κίνηση οχημάτων και πεζών από το βόρειο προς το νότιο τμήμα της πόλης του Γαζίου.

Ολοκληρώνοντας την παρέμβασή του, ο Μενέλαος Μποκέας εξήρε τη συνεργασία με τον Υφυπουργό Υποδομών Νίκο Ταχιάο, επισημαίνοντας ότι η προσφυγή στο ΣτΕ θα αποσυρθεί μόνο εφόσον υιοθετηθούν τα αιτήματα του Δήμου Μαλεβιζίου, που σχετίζονται άμεσα με τη βιώσιμη ανάπτυξη και την ασφάλεια των κατοίκων.

Ολόκληρη η τοποθέτηση του Δημάρχου Μαλεβιζίου και οι απαντήσεις τους στις ερωτήσεις που δέχτηκε από βουλευτές, βρίσκεται στο σύνδεσμο που ακολουθεί :

Γ. Μαρινάκης: «Έχουν γίνει λάθη στον σχεδιασμό, προσδοκώ σε ουσιαστικό διάλογο με τον παραχωρησιούχο σε επίπεδο μελέτης του έργου»

Ο πρόεδρος της ΠΕΔ Κρήτης Γιώργης Μαρινάκης στην παρέμβασή του με την ιδιότητα του δημάρχου Ρεθύμνου επεσήμανε  πως με την επίφαση «να μη χάνουμε χρόνο» το έργο αυτό «σχεδιάστηκε για εμάς, χωρίς εμάς με αποτέλεσμα να έχουν γίνει σοβαρά λάθη στον σχεδιασμό. Αγωνιώ όχι μόνο για τις προσφυγές στο ΣΤΕ από συγκεκριμένους δήμους αλλά ιδιαίτερα γιατί θα υπάρξουν πολλά προβλήματα κατά την κατασκευή. Είναι έργο πολύ δύσκολο και έχει υποτιμηθεί το θέμα των απαλλοτριωτέων. Δεν υπάρχει προπαρασκευή για αυτά.  Εμείς σε συναντίληψη με τα τεχνικά επιμελήτρια Ανατολικής και Δυτικής Κρήτης είχαμε κάνει προτάσεις συγκεκριμένες που τάχα δεν κουβεντιάστηκα για να μην χάσουμε χρόνο. Έχουμε χάσει ήδη τέσσερα χρόνια. Θεωρώ ότι ο παραχωρησιούχος θα τα βρει μπροστά του τα θέματα αυτά και ελπίζω  να συνεννοηθεί μαζί μας για να μπορέσουμε να αμβλύνουμε ό,τι έχει λάθος σχεδιαστεί».

Ο κ. Μαρινάκης σημείωσε με έμφαση ότι για το Ρέθυμνο σχεδιάστηκε «Ό,τι φθηνότερο, ευτελέστερο μπορούσε να σχεδιαστεί» περιγράφοντας μια ασφυκτική πίεση σε μια πόλη που αναπτύσσεται ταχύτατα  πληθυσμιακά και τουριστικά.  Ο  ίδιος έκανε αναφορά στον περιφερειακό δρόμο, έργο το οποίο όπως είπε είχε αντιληφθεί ο Γεώργιος Σουφλιάς επί υπουργίας του και το οποίο ακόμα το μελετούμε και το οποίο πρέπει να είναι όπως είπε παράλληλο έργο του ο ΒΟΑΚ «για να μην πω πρωθύστερο έργο. Πρέπει να προηγηθεί του ΒΟΑΚ για να μην πνιγεί η πόλη όχι μόνο κυκλοφοριακά αλλά και από θέματα πολιτικής προστασίας».

Ο  δήμαρχος Ρεθύμνου υπογράμμισε την απουσία πρόβλεψης έστω ημικόμβου για εκτόνωση της πίεσης της πόλης από τον κλειστό αυτοκινητόδρομο, ενώ όπως είπε «έχουμε απουσία υδραυλικών έργων παρά τις σημερινές συνθήκες που ευνοούν τα πλημμυρικά φαινόμενα, ιδιαίτερα στον ανατολικό δρόμο».

Επίσης πρόσθεσε ότι «Ο συγκεκριμένος αυτοκινητόδρομος στο Ρέθυμνο δεν έχει καν λωρίδες έκτακτης ανάγκης διότι φυσικά αφού ακολουθήθηκε η παλιά χάραξη δεν μπορούσε τεχνικά να γίνει».  Σημείωσε ότι για το Ρέθυμνο είναι ζωτικής σημασίας η κατασκευή του ΒΟΑΚ όσο και η σύνδεση του αεροδρομίου Χανίων με τη Σούδα. Επίσης για τον κόμβο Τυμπακίου διερωτήθηκε «Είναι δυνατόν να μιλάμε ότι θα καλυφθεί μια χάραξη εγκληματική παρελθόντων χρόνων με φωτεινούς σηματοδότες;» και τόνισε ότι: «Θεωρώ ότι προσπαθήσαμε να κάνουμε ό,τι πιο τσιγγούνικο μπορούσαμε για το Ρέθυμνο. Είναι οφθαλμοφανές αυτό».

Κλείνοντας είπε ότι προσδοκά σε έναν διάλογο με τον παραχωρησιούχο για να διορθωθούν πράγματα σε επίπεδο μελέτης και η Κρήτη να πάψει να θρηνεί θύματα στην άσφαλτο: «Ελπίζω με τον παραχωρησιούχο να πρυτανεύσει η λογική, να κουβεντιάσουμε για να μη θρηνήσουμε άλλα θύματα. Γιατί τον ΒΟΑΚ κάποιοι στην Κρήτη τον λένε «βόα» που καταπίνει αθώους ανθρώπους και είναι ντροπή για την Κρήτη και φταίμε και εμείς και όχι μόνο η πολιτική ηγεσία. Κάποτε  όταν έπρεπε να πάρουμε γενναίες αποφάσεις δειλιάσαμε στο θέμα των διοδίων. Τώρα και διόδια θα πληρώσουμε και μάλιστα όπως σχολιάστηκε πρόωρα, και έχουμε πληρώσει ένα βαρύ τίμημα αίματος στην άσφαλτο. Προσδοκώ να γίνει ουσιαστικός διάλογος στο επίπεδο μελέτης του έργου μήπως διορθώσουμε πράγματα που μέχρι τώρα δεν έχουν ληφθεί υπόψη». 

 

Κλείνοντας τη συζήτηση ο Νίκος Ταχιάος  υφυπουργός για θέματα υποδομών τόνισε ότι ο ΒΟΑΚ δεν μπορούσε να κατασκευαστεί ως δημόσιο έργο γιατί δεν υπήρχαν τα χρήματα που απαιτούνται.

Το άρθρο “ΒΟΑΚ: Ψηφίζεται σήμερα στην Ολομέλεια της Βουλής η σύμβαση για το Ηράκλειο – Χανιά“, δημοσιεύθηκε για πρώτη φορά στο CRETA24.

Πηγή CRETA24

Ετικέτες: Featured MainNewsletterΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΒΟΑΚΒΟΥΛΗΕΙΔΗΣΕΙΣΗΡΑΚΛΕΙΟΚΟΙΝΩΝΙΑΚΡΗΤΗΛΑΣΙΘΙΝΕΑΠΟΛΙΤΙΚΗΡΕΘΥΜΝΟΣΥΜΒΑΣΗ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗΣΧΑΝΙΑ
Next Post
Πανελλαδική απεργία ερευνητών σήμερα

Πανελλαδική απεργία ερευνητών σήμερα

Ακούω ζωντανά ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ 92.1
Πες την άποψη σου
creta24.gr
Creta Media Group
Καφές Δανδάλη Ο Νούμερο 1 καφές της Κρήτης
ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ ΣΜ

Νέα άρθρα

Θανατηφόρο τροχαίο στη διασταύρωση – καρμανιόλα: Πένθος σε Ζαρό και Καπαριανά για τον άτυχο Κωστή

Θανατηφόρο τροχαίο στη διασταύρωση – καρμανιόλα: Πένθος σε Ζαρό και Καπαριανά για τον άτυχο Κωστή

23 Οκτωβρίου, 2025
Σοκ στο NBA με το κύκλωμα παράνομου στοιχηματισμού -Συνελήφθησαν παίκτες και προπονητής – Εμπλέκεται και η ιταλική μαφία

Σοκ στο NBA με το κύκλωμα παράνομου στοιχηματισμού -Συνελήφθησαν παίκτες και προπονητής – Εμπλέκεται και η ιταλική μαφία

23 Οκτωβρίου, 2025

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

  • Βοριαζίδης: Τι είναι η εξεργασία στα γεννητικά όργανα με την οποία διαγνώστηκε ο χαφ του Άρη

    Βοριαζίδης: Τι είναι η εξεργασία στα γεννητικά όργανα με την οποία διαγνώστηκε ο χαφ του Άρη

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Γιατί έχει μείνει χωρίς ρεύμα το μισό Ηράκλειο – Πότε θα αποκατασταθεί το πρόβλημα (εικόνες)

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Φωτιά τώρα στη Νίκαια

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Φωτιά σε ψητοπωλείο στα Άνω Πατήσια

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Φωτιά τώρα στην Κρήτη

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων
Καφές Δανδάλη Ο Νούμερο 1 καφές της Κρήτης
ΣΚΑΪ ΚΡΗΤΗΣ 92,1 FM
Creta Media Group

Ο ΣΚΑΪ ΚΡΗΤΗΣ 92,1 από το 1995 βρίσκεται δίπλα στον συνειδητοποιημένο ακροατή προσφέροντας του έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση αλλά και ποιοτική ψυχαγωγία.

Κατηγορίες

  • BUSINESS
  • CINEMA
  • Uncategorized
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • Καιρός
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΚΡΗΤΗ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΥΓΕΙΑ

Ακολουθήστε μας

 

Παραγωγή website
metrovista creative media

  • Ο Σταθμός
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Απορρήτου

© 2020 ΣΚΑΪ ΚΡΗΤΗΣ 92,1 FM, Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • ΚΡΗΤΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΣΚΑΪ ΚΡΗΤΗΣ

© 2020 ΣΚΑΪ ΚΡΗΤΗΣ 92,1 FM, Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms below to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, δίνετε τη συγκατάθεσή σας για χρήση cookies. Επισκεφτείτε την Πολιτική απορρήτου μας.

Πες μας

την άποψή σου...